Jumaat, 11 November 2011

Bila Suami Masak Spaghetti


Sekali sekali suami kenalah masuk dapur juga. Hmmmm... Isz nak masak spaghetti pula kali ini. Bahan-bahan yang diperlukan telah pun dibeli di Giant terlebih dahulu. Bukan senang nak cari spaghetti yang halal, lama jugalah membelek-belek dan akhirnya jumpa San Remo yang ada tanda halal.

Masak spaghetti ini mudah, apalagi dengan menggunakan sos Prego dicampur dengan daging hancur. Memang sedap tidak terkata.

Jom tengok Isz masak di dapur. zass....












Lepas dah siap, apa lagi terus ngapppp masuk ke mulut lah.

11 comments:

✿Ummi Myra✿ berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

sedakkkk sedakkk hehehe
join kelab mommy & daddy blogger ya :)
http://www.facebook.com/groups/mommydaddyblogger/

eus berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

wahhh.. nmpak lazat! hehe.. saya terjah dr group fb: Mommy & Daddy Blogger...hehe...

Sidratul Muntaha berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

terjah dari geng mommydaddy blogger group..

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

eh sy pun terjah dr page yg same... sblum ni pernah trsrempak blog ni tp lintas2 jer...

sy pun masak spageti guna bahan2 sama mcm awk gune , cuma dgg kisar jenama ramly ataupun kisar sndiri .. yummy ;)

aimy berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

lapa pulak tgh mlm camni tgk spaghetti ni. hahaha

MamaYatie berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

good job!pandai dah tur..hubby saya rajin masak juga..tp tak pernah lagi masak spagheti..

F.A.R.A.H. deeb berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

Wahwahhh ghajinnyee... laki saya tau masak air dan goreng telur je ahaks!

Naz berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

nmpak sgt menarik..tapi macam kuah sate je..hehe..
tgk2 terus rasa lapar..hehe

NUR AIN AZMAN berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

my favorite taw spaghetti ni . awww!
sedap nyerrr nampak.
i selalu masak spaghetti kt uma , yuhuuuu

ecadwinkyasha berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

aduiiii,terliur la!...

~ayusleeping~ berkata... Best Blogger Tips[Balas Komen]Best Blogger Templates

sedap nye...suka spagethhi.. ;)

Catat Ulasan